söndag eftermiddag och en rulltårta

tjaba tjena hallå ! haha , kände för att använda ngn rolig fras.
aja , jag sa att jag skulle vara hemma omkring två . så blev det ju inte . mamma och jag rusade omkring i täby centrum för att hitta en massa grejer. vi åt där också , på Sandy's och så blev det en kycklingcurrypasta . supergod. sen tog vi tåget hem. jag kom hem ngn gång omkring halv fyra. sen duschade jag och senare ska jag ha litet spa. superskönt . jag har hemkunskapsläxa tills på tisdag också .. ska baka rulltårta. så jag måste sätta igång när som helst om jag ska hinna med att blogga senare igen (A).

dagens inköp: 
nagellack rödglittringt depend - Lindex 25 :-
nagellack  marinfärgat - Lindex 39:-
nagellack cover - Lindex 39:-
cykellås - Clas Ohlson ? :-
och en del mat.
  

japp, en del nagellack trilla ner i påsen . haha , den rödglittriga färgen kanske låter lite barnslig på nåt vis. men den är perfekt till julen. jag hinner inte lägga in bilder nu , men det kommer senare.
hårdakramar




 


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0