vad ska man skriva ?

tjosan i kylan .
idag har jag suttit inne hela dan och degat inför veckan.
min brorsa kom för en timma sen . och han hade ngn tjej med sig. nu ska jag reta hnm asså ! haha .
vet inte riktit vad jag skaskriva om eftersom att inget har hänt idag .. , juste ja . det var ett inlägg som jag råkade skicka igår kväll . eller , råkade och råkade ? . det blev lite knas där . så pallade jag inte fixa de . men men , nu har jag iaf raderat inlägget. släktingarna från usa ringer och ringer på skype . lite kul att chatta med dom faktist (A) . fast dom har roliga ialekter . ngr från boston : 'baaawstöön' haha . och ngr från philadelphia(?) som hela tiden skriver ; yo from phily . haha , skön humor . nu vet jag vart jag fick den ifrån . hahaha . nu är snart maten klar , tonfisk med makaroner , min personliga favvorit . kanske inte låter så frestande . men urgott om man gör det på mitt sätt . mums fillebabba ;) . nu ska jag .. jag vet inte :S , haha . tänkte avsluta de här inlägget ialla fall . eftersom jag är helt tom på saker att blogga om . vad ska man skriva när inget har hänt lixom ?
jag kanske kan skriva lite om den kommande veckan ?
aa , så får det blir . det händer ganska mkt rulit i veckan .

imrn , måndag så skulle jag va med anton , inte hos mig hoppas jag (A) . haha ,
tisdag så slutar vi sent , bläää . sen missar jag fotbollen på kvällen . eller inte misaar , men jag har ju vart förkyld och är fortf det , så jag får inte träna . sjukt boring .
onsdag så ska vi på ngn studiegrej till naturhistoriska. så vi missar typ dansprovet och vår håltimme , plus att vi bara får tio minuters lunch innan tåget går . så alla är typ jättesura för de . sen på kvällen så är det också träning som jag inte kan gå på .. , tråååkiiit . självklart får man inte glömma att rakel fyller år då också .
torsag händer inget typ .. , om jag minns rätt . hanna & emma åkermark fyller år om jag inte fått fel datum . aja . vi får hoppas att jag fick rätt där .
fredag så äre det clara som gäller . det var evigheter sen vi umgicks utanför skolan . tusen år sen alltså !
lördag så är det fotbollsgala . men den krockar , men en anna otroligt viktig händelse , så jag vet inte exakt hur det blir med det ..
söndag så är det träning på morronen , och den SKA jag gå på ! . jag är trött på att sitta inne och dega . kanske går även går på onsdagsträningen om jag får .

nu får jag nog lov och skicka de här innan jag tråkar ut er alltförmkt . haha ,
ha det bra . själv ska jag nu testa min och claras nya hejdå-fras , haha .

peace , love , ice cream och clara .
haha :D , den äger .
hur har eran söndag varit ?

Kommentarer & tankat
från er

hallå de är väl inget dansprov direkt ? ;p Man ska ju bara visa vad man lärt sig, haha aja. Men jag tror TYVÄRR att vi måste tbk till skolan och göra den iallafall ... :/ Men vi missar ju också håltimmen vi skulle tränat på den satt ja kmr typ inte kunna ngt :O

Aja, puss

2008-12-01 @ 15:01:40
blogg http://erjka.blogspot.com

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0