Back in action

så sitter man här ännu en gång..
jag har som ni antagligen redan listat ut startat en ny blogg. den här bloggen ska jag faktist använda! jag ska verkligen försöka . jag fattar inte varför jag inte bara kan hålla mig till en och samma blogg , har minst fem styckna. men nu får jag sluta skifta. det har inte funnits så mycket tid till en blogg direkt , men nu känns de som om man kommit mer till rätta. designen är klar. jag satt uppe hela kvällen igår med den. resultatet blev okej. headern ska fixas bara. sen ska jag försöka få bort länken högst upp till vänster "MOKARY" . jag stör mig på den . om ngn vet så tipsa mig.
nio av tio bloggar har ngn 'dagens' . de tänkte jag också ha. men jag tänkte ha 'dagens wanted' och 'dagens rekommentation'.
ska se om jag kan hitta på ngt för dagen nu .
hårdakramar


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0