Dagens 12 April

Dagens humör: Uppmuntad av Johanna.
Dagens outfit: Shorts, vitt linne och orange kofta från Gina.
Dagens händelse: Påskdagen.
Dagens vill ha: Sommarlov.
Dagens saknad: Alla vännerna.
Dagens finaste: I <3 YOU MEST !
Dagens måste: Ladda mobilen.
Dagens lunch: Brukar skippa lunch när det inte är skola.
Dagens sämsta: Trög dag.
Dagens humor: Drömmen om Pandorna.

M har med sig kameran till Rom, så jag kan inte ta bilder förrens nästa helg, suck. Vilket betyder inga bilder på bloggen den här veckan :( . FÖRLÅÅÅT, håll ut!

Kommentarer & tankat
från Erika

Vem skrev Dagens finaste? (-: <3 Puss pårej. <3

2009-04-13 @ 09:04:03
blogg http://eejrika.blogg.se/
från Erika

Kan inte du byta till ett större teckensnitt? :-) Det är jättejobbigt när den är så liten !! (= Annars: Jättefin blogg Lusipuuh. <33

2009-04-13 @ 10:05:58
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0