Dagens 16 April

Dagens humör: Uppspelt.
Dagens outfit: Jeans T-tröja och hoodie.
Dagens händelse: Fotbollsträning.
Dagens vill ha: Fortfarande lördag.
Dagens saknad: Värme.
Dagens finaste: "Du är så himla gullig" och "Jag älskar dig".
Dagens måste: Lära mig mer om dommarutbildningen.
Dagens lunch: Fil och flingor.
Dagens sämsta: Tidig morgon och sen dag.
Dagens humor: Kurt försökte snacka franska! Haha!

Kommentarer & tankat
från Erika

Haha, alltid "Dagens"! ;-P Kan du inte komma på nåt nytt nu ? Haha ;-D <3 Puss, <33

2009-04-16 @ 21:03:19
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0