Dagens 17 April

Dagens humör: Okej.
Dagens outfit: Jeans och Puma-tröja.
Dagens händelse: Franska prov.
Dagens vill ha: Fortfarande lördag.
Dagens saknad: Tullis.
Dagens finaste: Julias reklamgrej på bilden ;)
Dagens måste: Fixa inför imorgon.
Dagens lunch: Kebab.
Dagens sämsta: I don't know :S
Dagens humor: S: Jaa, Lucy! J: Va, vardå? Jag ser henne inte!?. - Haha, mina sötnosar.


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0