DÅLIG VÄDER

Hejsan !
För det första, förlåt bloggen om du känt dig dåligt skött. Men jag är på bättringsväg. För det andra, fyfan vilket skitväder! Är det bara jag som hatar regn? Lite moln är väl okej, bara solen tittar fram. Men jag hatr verkliget vädret som det är nu. Allt som är dåligt känns värre. Man blir så deprimerad och känner sig seg, lat och uttråkad. Man orkar lixom ingenting. Nej, nu ska jag sluta vara negativ, för idag är det skärtorsdagen! Vi laddade på med en massa påskgodis igår och idag ska vi måla påskägg. Jag gjorde det i helgen också med M. Sen skulle vi typ grilla ikväll, fast vi får se hur det blir med det. Det kanske skjuts upp till helgen.

Sorry också för att jag inte bloggar förens typ tre lixom, på en lovdag. Men jag gick upp, kollade på OC och sen så slog det mig, juste ja ! Bloggen. Och då drog jag mig upp och bloggade. Somsagt, framsteg. Har precis rensat garderoben igen, tagit fram sommarkläder och sånt där, ni vet. Ska städa rummet också, bäst jag sätter igång nu så jag hinner måla mina ägg innan midnat. Men jag uppdaterar under dagen.
Jag ska bli bätte på att sätta in bilder också, men USB, suck, är hos mamma. Hur som helst, på tal om väder och sånt där. Stackarn de små barnen som ska gå påskkäringar idag. Är det nån som ska gå och tigga godis idag eller? Hihi. Kanke lite för gamla för det. Gud vad jag längtar efter sommaren. Att få springa omkring runt en pool i bikini när det är 25 grader. I love it! Jag slänger in en bild från sommaren, bara för att jag är extra snäll idag.


Bilden är tagen i början av sommarlovet. Det är Denises och mina fötter.
- Fyfan vad jag saknar det.

Kommentarer & tankat
från Julia

Bloggen har blivit jättefin!

Men det är svårt att läsa stilen som du skriver med själva inläggen med. Kan du inte byta till en som är "rak"?

Ha det bra! :-) <3

2009-04-09 @ 17:26:36
blogg http://fashionbyjulia.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0