En ouppdaterad blogg

Hej!
Jag och Sanna har brottom till tåget nu så jag skriver det här lite kortfattat. Vi sitter på datalektion nu. Och snart så ska jag ta tåget in till stan för att lämna några biljetter på Grönalund. Det betyder att jag inte hinner blogga så mycket idag, jag vet inte exakt när jag kommer hem, det beror på om pappa hämtar mig eller om jag får ta tåget hem. Men nu tjatar Sanna så jag måste logga ut och småsoringa ;)

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0