God morgon!

Hejhopp, sockertopp!
Jag har lite brottom nu, ska nämligen till mamma och vinka av henne innan hon åker till Rom. Så för nu så blir det bara ett godmorron. Men jag har faktist fått tag i USB:n och laddat över bilderna, håller på att sortera dom, men jag fixar resten sen. Då ska jag lägg upp en liten Happy hour, det är inte helg ÄN. Men jag kan inte hjälpa det. Hihi. Kika in igen om en till två timmar.


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0