HAPPY HOUR!

Hejsaan !
Nu kör vi bloggen första Happy hpur. Vad säger ni? är det bra? Eftersom vi har kört igång med en fräsch start. Tänkte att ni skulle få lära känna mig lite bättre. Så här kommer ett allmänt test.

Hur bor du: I villa och i radhus.
Brukar du komma i tid: Haha, gissa?
Hur lång är du: 160 cm.
Kan du laga mat: När det behövs.
Vad jobbar du med/pluggar du: Jag går en estetlinje på Bergtorp. Årskurs 7.
Vad har du på dig just nu: Jeans och tjocktröja.
Har du någon fobi: Cellskräck, ugnar och kryp/insekter.
Hade du en bra kväll igår: Ja då.
Vilket är ditt senaste inköp: hm .. Jeans från Cubus. Men dom ska lämnas tillbaka.
Din favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Satt nyss Barnvakt.
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, sov i soffan.
Vad hade du sönder senast: hm.. chokladägget typ?
Vem snackade du med senast: Elin.
Varm favoritdricka: Glögg.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Mjölk
Alkoholhaltig favoritdricka: Cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte.
Saknar du någon just nu: Många.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Ignorera mig.
Någon jag stör mig på: Falskhet och osäkerhet.
Intressen: Fotballe^.
senaste person du kramade: Elin
Senaste person du ringde: Helena
Senaste person som ringde dig: Alice, tror jag ?
Vad drack du senast: Vatten.
Vill du ha barn: Ja, när jag är äldra och gift.
Längtar du till din nästa födelsedag: Det är väl klart, fast inte så mycket än.
Har rakat dina ben någon gång: Nope.
Är du sugen på något nu: Glass
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: -4.
Använder du hudkräm: Japp.
Attraheras du av män med skägg: Usch, nej!
Micro-pop eller poppa själv: Inget.
Brukar du baka: Inte så ofta.
Röstade du i det senaste valet: Nej, underåring.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Inte ens nära.
Vilken låt lyssnade du senast på: The drugs don't work - The vervs och Keep bledin'(remix på Denise press).
Har någon annan sovit i din säng inatt: Japp, Alice.
Vad tycker du är äckligt: Brysselkol.
Har du pengar på mobilen: Pank för tillfället.

Varsågod ;-)


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0