Happy hour

Hej!
Sorry att jag har boycottat bloggen lite i helgen. Men det är för att jag har haft fullt upp med fotboll och en hel del annat. Och då prioriteras bloggen i sista hand. Men bara för att jag känner mig snäll idag. Så vi kör ett test. Andra delen på det allmänna testet jag gjorde förut. Låter det bra?

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Fanjävlaskit!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.30.
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej, jag tycker det är ganska roligt att vara med på bild. Bara inte för mycket.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Skulle nog spara en massa, men i första hand en laptop(a).
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja, och jag har inte avslöjat den gullet ;)
Vad åt du till middag senast? Jambalaya.
Kan du vissla? Haha, pinsamt nog inte alls bra.
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, typ.
Äger du några popband t-shirts? Kanke ngn gammal. Men annars inga.
När flög du senast? När jag, pappa, Chris och Sebbe åkte till turkiet sommar-06
Pratar du några andra språk? Ja, engelska och en aning franska.
Har du gråtit offentligt? Nej, det hoppas jag verkligen inte!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej, men kanske när jag bli äldre.
Vad har du med dig in på bion? Gräddkola och vatten.
Vad har du för väder? Sommar, sol, värme och vindstilla.
När sov du senast på golvet? Jag äälskar att göra det, senast var igår kväll när jag såg på film.
Vilken är din favorit drink? Fanta - Exotic thrill, eller nej, milkshake! 
Gillar du din boendesituation? Nej, för mycket fram och till baka.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Ungefär nio, helt tio.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Oftast.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Kan hända.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 år.
Tror du på liv på andra planeter? Nej, kanske ngn bakterie på mars ;)
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Vad är det för fel på mig?"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej, det verkar coolt, men jag skulle aldrig våga.
Tycker du om att krama folk? Ja, fast det har gått lite överstyr när alla kramar varandra hit och dit.
Äger du en digitalkamera? Japp.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Hmm.. jag tror inte jag är så lik någon kändis.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja! Det är jätteirriterande.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej. Berukar inte vilja tänka så om djur osv.
Är du mörkrädd? Nej, men när jag var mindre.
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, plånbok, busskort.


Kommentarer & tankat
från Helena

Gullit lucy <3333

2009-04-21 @ 17:26:03
från tara

have a good day!<3

2009-04-27 @ 14:54:01
blogg http://shahnavaztara.blogspot.com

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0