Kategorierna

Hejsan !
Om ni kollar i menyn till vänster så ser ni att jag har lagt till kategorier. Jag orkar inte gå tillbaka och dela in alla gamla inlägg. Utan jag gör så från och med nu. Jag kan förklara lite om varje kategori och vad ni kan läsa i dom.

I kategorin "Annat" finns inlägg och allt och inget. det som inte passar in på någon annan kategori helt enkelt.
I kategorin "Dagens" så finns alla dagens testen och outfits.
I kategorin "Humor" hittar ni galenskaper. Lixom nåt idiotiskt, typ ".. dom målade grannens toalett randing". Ja, ni fattar vad jag menar?
I kategorin "Jag tipsar" så kan ni läsa om t. ex mode, nyheter, nya produkter och en massa annat.
I kategorin "Happy hour" så är det funfunfun som gäller ! tävlingar, tester, ja, YOU NAME IT ! Det här kommer inte såå regelbundet, men en i helgen och en i mitten av veckan. Vad tycks? en rolig idé?
I kategorin "tävlingar & utlottningar" så finns det t.ex designer som kommer att lottas ut eller som redan har lottats ut. Det här brukar smyga sig fram i en Happy hour.
I kategorin "Today & tomorrow" så kan ni läsa om min dag.

Yes, det här är kategorierna. Kom gärna med tips till Happy hour om ni har speciella önskemål och sånt där, kanske vill ni att jag ka lägga ut typ 50 bilder från förra sommarn eller kanske en frågesstund? Skriv !


Kommentarer & tankat
från Anonym

för det första så finns det ju ingen "humor" att trycka på och för det andra tycker jag du ska lägga ut 50 bilder från förra sommaren OCH en frågestund.

jag har en fråga: hur många läser din blogg? (elr vet du inte riktigt)

2009-04-09 @ 00:11:02

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0