Konfirmation 2010

Tjena mina puttinuttiga läsare!
De flesta av mina vänner har lixom fått hem en broshyr om konfirmation 2010. Men jag har inte fått någon. Och det är lixom först till kvarn, så det kan bli ett problem. Men annars kör jag nog på konfirmation 2011 om jag inte hinner boka i tid.

En liten fråga till er läsare:
Ska ni komfirmera er? Isåfall vart, när och vilken linje?

Kommentarer & tankat
från Erika

Japp, jag tänker göra det. :-) Tror jag väljer Idre. Puss!

2009-04-13 @ 10:47:05
blogg http://eejrika.blogg.se/
från cajsa-maria:)

jaa jag ska göra det, på karlberg :) men det e typ ingen speciell linje lite blandat puss pårej

2009-04-13 @ 18:36:39

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0