Långtråkig tisdag

Hej!
Nu har jag precis kommit hem. Jag fick fan stå där utanför grönan i iskallt väder i mer än tre timmar! Helt sjukt vad jag frös och hackade tänder. Men en gratis VIP-dag på grönan med vännerna, heelt klart värt det! Nu ska jag inte babbla på så mycket utan jag tänkte visa dagen med några bilder:


1. Sanna och jag var uttråkade i väntan på tåget.
2. Väl på tåget var vi ensamma i vagnen och hade såå kul.
3. Utanför Grönan var det smooockfullt!(Fler än det på bilden)
4. Sannas nya balla dojjor och mina slitna tygskor.

-Sorry för ett lite kortare inlägg. Men jag har ingen energi kvar. Ska tvätta ansiktet nu och sen krypa ner..

Kommentarer & tankat
från Erika

Jag tyckte du sa att det var jättevarmt när du ringde mig och sen sa du att du skulle gå och köpa glass .. ! Haha ;-)

Tack för att du ville hämta dom! Puss pårej. <33

2009-04-15 @ 16:51:36
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0