Monday with Johanna

Hej och godmorgon!
Jag vaknade för inte såå länge sen. Idag så ska jag vara med Johanna, så troligtvis blir inte bloggen så jätte updaterad. Men jag berättar mer när jag kommer hem, och i bästa fall så tar jag kort med mobilen och lägger in på bloggen, det går mycket degare och sämre kvalitè. Men så får det blir idag. Om ni vill få tag i mig så är det bara att ringa.
Ha en bra dag!

Kommentarer & tankat
från Erika

Ha det så bra! ;-D Lägg upp bilder från mobilen, det är ju bättre än ingeting! Love

2009-04-13 @ 10:47:48
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0