Nytt på fotbollsfronten

Hej!
Nu är jag hemma och träningen gick bra. Fick två nya tröjor plus shorts. Det är dom ni ser på bilden längst ner. Nämde jag att jag Sofia och Tove ska vara dommare på lördag? Det är våra första gånger som dommare. Jätteläskigt tycker jag! Jag fick prova på lite idag på träningen, men fortfarande lite oklart med vissa grejer. Men pappa har lovat att visa mig det. Nu ska jag äta, duscha och sen gå igenom dommargrejerna med P. Have a nice night!


Kommentarer & tankat
från Erika

Ursnygga tröjor tycker jag, och dom är ruskigt sköna faktiskt ;-) <3 Lycka till på matcherna du ska dömma, själv ska man ju då dömma i höst .. (a) <3

2009-04-16 @ 21:02:27
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0