PÅSKSÖNDAG

Godmorgon my little påskkycklingar!
Haha(Jag vet, dålig humor). Anledningen till att jag inte bloggade ett dugg igår var att pappa hade stängt ner internet. Han tycker nämligen att mina bröder sitter och häckar fram för sina datorer alldeles för mycket. Jag vaknade för ungefär en kvart sen. Jag drömde en ganska rolig, men hemsk mardröm. Berättar om den senare. Jag har hunnit stoppa i mig en macka, men jag är fortfarande hungrig, så jag tror jag går ner och äter en till. Jag har inte så mycket att göra idag. Kanske ska lägga mig i solen ngn timme eller så. Åh, jag vill ha sommar, NU!

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0