The time of today

Hejsan!
Idag var jag somsagt hos Johanna. Det var skitkul att träffa henne igen! Det fanns inte så jättemycket att göra, men när solen tittade fram en aning så var vi utomhus och höll på. Minnet på mobilen var fullt och jag ville inte radera bilder utan att ha lagt över dom på datorn. Så inga bilder blev det tyvärr. Jag hade tänkt att rensa bort bilderna nu från mobilen. Så jag kan lägga ut ngr bra bilder från den. Vi får se vad jag hittar. Bilder kommer i nästa inlägg då.
Hur spenderade ni er sista dag på påsklovet?

Kommentarer & tankat
från Erika

Mest hemma faktiskt, hade kusinerna här idag! :-) Men är fortfarande inte riktigt frisk, men kommer nog iaf imorgon. Pusspuss pårej, <33

2009-04-13 @ 20:29:26
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0