Wednesday.

Tjohej!
Idag så hade vi sovmorron på tekniken, det behövdes verkligen! På SO:n hade vi vikarie. Sen fortsatte dagen som en vanlig onsdag.  På svenskan så gick jag och Helena (Erika fick skjuss) 40 minuter ttidigare för att hinna med en buss till Hägernäs där vi skulle ha intagningsprov till skolans fotbollslag. Jag tror att alla kom med, men jag är inte säker, för mig gick det halvbra. Det gick inte jättedåligt, men det var inte heller min bästa insants, men helt okej. Efter det så åkte jag och Tove hem till Axel ett tag, sen åkte vi till tbc och på bussen mötte vi Oscar Abelin. Haha, Tove blev överlycklig. I tbc åt vi middag innan vi begav oss till domarutbilningen vid Tibble. Då ringer Rebecca och säger att det är i Åva istället. Så vi började kuta och hann dit innan dom  började. Alla fick matcher som man skulle dömma, jag fick tre matcher typ. Den första är nu på lördag, Sofia dömmer samtidigt på planen brevid min. Så det känns lite tryggt. Sen kom jag hem och fotade de nya plaggen(ni får se dom senare) och here I am! Ska hoppa in i duschen och sen krypa ner. Men jag lovar att slänga in en "Dagens" innan jag sussar;)

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0