Can't fall asleep

Hej.
Jag kan inte somna eftersom jag har kollat klart på alla OS avsnitt. Eller, det nya fixas just nu ;). Men jag kan inte somna. Det är en dålig vana, jag vet. Har försökt bryta den och det går sådär. När jag är hos M somnar jag direkt, och det är utan OC eller så. Men grejen är att jag älskar att sova när det är kallt. Och personligen tkr jag temperaturen hos P är alldeles för varm. Aja. Nu ska jag försöka få en blund. Om jag lyckas somna halv tolv så får jag iaf .. åtta timmars sömn. Jag kanske lägger mig och kollar på foton eller läser.


Kommentarer & tankat
från tara

sleep tight!!!<<33

2009-02-10 @ 15:33:10
blogg http://shahnavaztara.blogspot.com
från tara

asså du borde ändra färgen på sidomenyn

och komenterskickaren

2009-02-10 @ 15:35:09
blogg http://shahnavaztara.blogspot.com

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0