Datalektion

Hej.
Just nu är jag helt isolerad, jag har hörlurarna på och lyssnar på musik. Inte så intressant. Kurt har glömt att köpa glass idag igen. Jag orkar inte skriva så långt inlägg just nu. Jag är litte irreterad av en viss person .. jag nämner inga namn(Helena). Hihi. Nej då. Hon sköter sig. Jag ska ta bussen hem som går 01. Eller så tar jag typ 11 över, 15 över till Näsby, eller 17 över. Vi får se. Nu kmr kurt, måste se aktiv ut ..

( inlägget skrevs i skolan, men hamnade antagigen som utkast. drf är tiden ungefär en timme för sen )

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0