torsdag

tjolahopp!
nu är det en av mina lediga eftermiddagar . nej . fel svar . jag måste ut ikväll och sälja tulpaner. det är till fotbollen . mamma sa att hon kunde hämta dom vid viggbyholm på vägen hem . egentligen kunde jag ha hämtat  dom direkt efter skolan eftersom det ligger rätt så nära skolan . men man skulle hämta mellan 17-19 . vi slutade fyra , så jag pallade inte vänta en hel timme . jag är ensam hemma nu . men mamma och bror borde vara hemma ganska snart faktist . sebbe hade utvecklingssamtal . så dom skulle hämta tulpanerna efter det sen komma hem . och sebbes utvecklingssamtal slutade vid typ 16.30 om jag inte minns fel. men aja . imorse var första lektionen matte. sen so . vi skulle kollat klart på prinsen av egypten . men våran vikarie cepe-edwin trodde inte på oss . så han börja som vanligt skrika på oss att vi skulle förtsätta jobba med det vi höll på med . inte så smart , eftersom vi inte hade börjat med ngt nytt än . men jag satt ute i korridoren med erika, tove och mikaela. vi gjorde inte så mkt . erika satt och läste högt ur religionsboken . mysig liten sagostund . Tove mådde dåligt, så hon skulle åka hem . stackarn :( . hoppas hon blir kry imorron till våran franskapresentation. hursomhelst så var det dags för NO efter det . oscar ullberg lyckades bryta min stiftpenna i två delar!? haha . ifs var det ju bara plast .. men ändå . sen hade vi engelska . och vi såg på sista avsnittet av goal . det slutade bra faktist . och för att vara en skolfilm så är den skitbra ! .. till skillnad från clémontine. haha .. den är skitfejkad . till lunch blev det ngn thaisoppa och rester . jag åt nudlar och korv . inte favoriten. men det va gott . hörde att soppan typ smakande diskmedel . aja . efter lunch så var det svenska, samling, elevtid och till sist musik. på musiken fortsatte vi med latinoamerikansk musik . mina öron är helt döda för att det va så många instrument som försökte överrösta varran .
sen tog jag bussen hem . and .. guess what !? here I am ! ts .
iaf så gav Lena ifrån sig en aning humor idag . dels på lunchen ..
"Nämen andreas, ska du inte ta soppa?" ,
hahah . själv hade hon lassat upp en massa nudlar på tallriken och skippat soppan . så det va ironiskt . om man har lucyhumor dvs.
.. och sen så efter samlingen ..
"du jacob.. , jag har ehm .. ( sänker rösten) blivit strängare.."
haha ! okej , även om man inte har min humor så måste man ju näåstan erkänna att det va kul ! våran kära segismentor som aldrig kan bli arg!
hursomhelst hade jhag tänkt att spana in en massa bloggar nu . eftersom jag inte kunnat kolla på ett tag . har 125nya inlägg på bloggkoll som jag har missat, såg jag nu ... aja . bäst jag börjar läsa.
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Erika

SV: Ojdå, kanske inte så kul :P Men jag skulle tagit den, bättre vara för tidig än för sen! Puss

2009-02-05 @ 18:05:20
blogg http://eejrika.blogg.se/
från Anonym

Ja, börja läsa du, glöm inte min blogg!!;P



Nej, Lucy, hon tog faktiskt nudlar I soppan!!

2009-02-05 @ 18:37:01
från Erika

SV: Nej men okej ! (: <3 Hehe

2009-02-05 @ 19:04:07
blogg http://eejrika.blogg.se/
från Emma

hehe :



emma, i did'nt take draaags, i proomiss! I neverr had and i neverr vill! ( Ordspråk av Manni)



Tycker att den är helt OK! (y)(a)

2009-02-05 @ 20:14:47
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0