Lyckovecka ? - not really..

hejsan !
förlåt igen för att jag inte har bloggat. men lördag morron när jag skulle blogga så var nätverket urkopplat . det är min jäkla brosha som har ställt det så att det bara är hans data som funkar . skitsur ! men så kom jag hit till mamma i hopp om att kunna blogga igen . men nej . nätverkskabeln va sönder . visst är det min lyckovecka ? suck. men nu sitter jag här med ett nätverk som funkar. kom hem för en timme sen . han kanppt äta och fick stressa till bussen . och ... jag missade den . somsagt min lyckovecka . nästa buss går tolv över . kommer till grinden utanför svettis klockan 53 . så jag får skynda skynda . jag vet inte om jag hinner blogga när jag kommer hem eftersom jag prioriterar läxor i första hand. så jag skiver lite om dan nu . bara lite kort . på tekniken idag så gick det segt för mig och erijkis . fast nu är vi ikapp . men vi måste dit igen nästa vecka ett tag för att kapa ngr brädor till våran modell-friggebod . men en liten sleepingmorning blir det ändå . efter det så var det SO och vi kollade mer på Prinsen av egypten . den är bra för att va tecknad . och mycket roligare än att arbeta med religion . fast den har typ med religion att göra ändå satt . nu sloga klockan 16.01 . måste skyynda ! em hur som helst . sen hade vi franska . och förresten så har vi helena igen ! YEES ! hon ääger . jag och tove gör ett arbete om hur skolan i frankrike är . det går bra . vi började igår och ska redovisa på fredag . TAJT ! men vi skulle jobba imorron på elevtiden och göra färdigt det sista på våran planch. vi har nämliugen elevtid samtidigt . lunchen åts med tove. det ble fisk . inte så intessant .. men sen hade vi idrott . mitt i lektionen kmr vår danslärare in och säger att vi skulle ha dans . så vi dansade ist då .  men hennes pappa låg på hjärtsjukhuset . så hon va tvungen att gå . så vi fick sluta tidigare . suck , stackarn . sen hade vi svenska . vi hade typ bara tjugo minuter eftersom alla lärare hade friendsutbildning . och sem var det stressa stressa hem . men im here ! men nu måste jag faktist gå. vi hörs .
 - keep up the comments !
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från tara

hoppas det blir din lycko vecka nästa vecka!!<<33

2009-02-04 @ 16:41:05
blogg http://shahnavaztara.blogspot.com
från Erika

Varför inte ta en tidigare buss till friskis bara ? det är ju ändå samling 16:45 ! ;) <33

2009-02-05 @ 16:34:22
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0