mumsig morgon !

godmorron !
igår var det en segdag för mig . jag kunde ha bloggat , men vad skulle jag blogga om lixom ? det fanns inget att göra. men jag pallrade mig bort till ica för att köpa grejer till semlor . så det blev min lilla sysselsättning . inte så jäättegoda . men dom smakade. jag hade en massa tid över också . så jag kikade in på bubblesoom.se , det är en shoppingsajt. inte för att jag brukar nätshoppa . men det är kul att kolla och få insperation. dom har sjukt mycket märkesvaror för låga priser . så om du gillar det så tkr jag defenitivt att du ska kika in där ! dom hade inte många skor heller , men topparna var snygga .
igår kväll så dissade vi melodifestivalen och satt och lyssnade på en massa disney låtar . asså gud vilka minnen som kommer . en massa barndomsminnen lixom . usch vad tiden ska flyga ! men iaf . dom låtar som jag har mest minnen av är typ "stranger like me" , sundtracket till tarzan och "go the distance" herkules , hihi . och sen ni vet lejonkungen ? "the circle og life" .


- go the distance

asså guud ! nej , nu byter jag samtalsämne ..
idag vaknade jag för , kanske en halvtimme sen . har klätt på mig nu. det blir ingen fotboll för mig idag. dels känne jag att jag blivit lite nersmittad - typ halsont och så - och sen så ska jag & mamma ( eventuellt bror med ) till hard rock café och äta en stor fet amerikansk söndagsbrunch. sen skulle vi vara nere i stan , jag funderar nämligen på att köpa en stor hoodtröja . ungefär som täby-tröjan jag har . för ja , den är så sliten . men seriöst . sånna tröjor är såå sköna !
det här visae sig bli värsta avslappningshelgen . men det behövdes efter den här häktiska veckan . nu ska jag ta vara på tiden och inte sitta framför datan, så vi hörs senare . mobilen är med .
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0