natti

aloha .
nu har jag gjort hemkunskapsläxan, vilket va pizza. gjorde två . en åt mig och en med anchovis åt mamma. min va för tjock och torr. och jag hata anchovis. så det blev inte mycket i min mage . men aja . jag var inte så värst hungrig ändå satt . helt sjukt vad trött jag har varit på senaste tiden. känns som att jag har gått och lagt mig halv nio typ varje dag och ändå varit stendöd nästa morron. ska typ kolla på ngn film snart . det verkar inte finnas så mkt bra på . så jag kanske sätter mig och lyssnar på thevoice med en kopp te eller ngt . vi vår se hur det blir . mer blogg blir det varjefall imorron .
men nu ; " I ♥ sleepy time ! " . haha , taras pyamas är så gullig (a) .

Kommentarer & tankat
från Julia

Kan du inte ha en ny tävling?? please?? haha ;P

2009-02-07 @ 10:15:11
blogg http://belsson.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0