'night

tjaba tjena hallå !
nu sitter jag här nyduchad och ska snart krypa ner . som vanligt har ögonen strejkat hela dagen . jobbit jobbit . men det får jag leva med . försöker sova så mycket jag kan . känns som om mitt liv just nu går ut på träning, skola och söms . sen självklart stressen att hinna med det . så somsagt måste jag börja prioritera det före bloggen . så nu tar jag bara bloggen som en rolig grej jag gör när jag känner för det . för tilfället iaf när all hast har lagt sig. så förvänta er inte så mycket mer än ett till två inlägg varje dag . varjefall . jag vet inte riktit vad jag ska skriva . skulle typ bara gå in på bloggen för att säga godnatt . och sen ändra bakgrunden . ska ta bort snöflingorna och bara ha svart för tillfället . en ny header fixas nog snart skulle jag tro. förmodligen med svart bakgrund den med . men ni får stå ut en aning mer (a) . måste göra ngr designer till en massa olika . dels nathalie som jag fick kontakt med , och sen om ngn som vann det på min tävling ville ha . så ska det också fixas . vet att hanna var intresserad . läs hennes blogg . den äger ;) . okej, ska vi säga godnatt nu eller ? då gör vi så . 
hårdakramar 


Kommentarer & tankat
från Emma

hmm, hur kan ögonen trejka lucy ? =) <3

2009-02-05 @ 17:21:50
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0