Niondefebruaritvåtusennio.

Tabba'! 
Jag kom hem för ungefär en halvtimme sen. Okej, kanske en timme. Jag vet inte exakt, men det är ju skitsamma ? Snart så ska jag på fotbollsträning i näsbydahl. Det är inomhus, vilket ska bli kul. Det är lixom alltid högre tempo i inomhusfotboll typ. Det är mkt roligare ;) Nu ska jag få något i magen och byta om. Sen är det läxor och om jag har tid över så bloggar jag mer. Bilder från i helgen kmr ikväll när jag är hos P och har usbn, då kmr också den efterlängtade videobloggningen från  laserdome. Kul, eller ? Just nu är jag hos M. Så jag måste hinna med att packa grejrna också. Oj, plötsligt blev det mycket att hinna med på en timme. Tåget går klockan tjugo över fem och jag måste gå fem eftersom det är typ två kilometer till tågstationen. Jag vet, sjukt jobbigt. Men det går inga bussar dit så jag kmr i tid. Skitsamma. Den här måndagen blev det inte så långt inlägg, jag kan berätta mer om dagen senare. Den var dock inte så händelserik. Men ändå. Men nu måste jag faktist raska på lite här om jag ska hinna med allt !


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0