oh it's friday, im inlove.

tjenixen.
idag är det fredag .. som ni kanske redan har upptäckt ?
idag hade vi sovmorron . tills klockan kvart i nio. me love sleepingmornings! då började vi hursomhelst med engelska. kmr inte ihåg så mkt vad vi gjorde . inget särskilt typ. efter det var det dags för matte. det är sjukt jobbit . för jag har precis gjort klart kapitlet för geometri, och så ska vi ha prov på dom två kapitlerna innan geometri . suck ! aja . det är väl bara att bita ihop och plugga tills på torsdag ?
efter matte var det franska , och jag & tove blev klara med våran balla planch. nästa gång ska vi redovisa . senare på kören ( som var långtråkig och stökig ) så höll jag på med toves hår och fätade ocxh lite sånt , hela lektionen ! hih , hon typ somna . den älsklingen ! krm ihåg att helena va jobbig och vickade på stolen hela tiden. så skulle jag sparka till ett ben så stolen stod normalt igen . så sparkar jag från fel håll - smart som jag är - och välter helenas stol! alla vänder sig om och småskrattar . hihi , sry helena . men jag får väl förvänta mig hämd som vanligt . tss .. oftast är det just en hemsk hämd man åker på om man retar helena <3 (a) . nejdå . hon kmr säkert ha glömt det efter helgen .. eller , man kan ju alltid hoppas ? skitsamma .
lunchen va god , jag och tove satt och missbrukade kebaben . sen när vi skulle hämta mer . så sitter sanna, mikaela, anna och johanna ( typ dom .. har dåligt minne . tss ) och garvar åt oss . först fattar vi ingenting . sen kollar vi på vårt bord .. så har dom som städade i matsalen tagit bort våra brickor och ställt upp våra stolar ! haha . hursomhelst så var det dags för tråkig fysik efter den långa rasten . vi skulle lära oss tjuvkoppla glödlampor med hjälp av ett batteri och ngr sladdar. jag och oscar ägde !
efter fysiken så var det bild . sen när klockan slog fem över tre så fick vi sluta . jag och tara gick hem till julia . vi va där ngn timme sen kom taras mamma. jag och julia passade på att köra wii en liten stund innan jag skulle hem . och jag kom hem nyss för kanske tio minuter sen .
förresten så har min käre vän tara brutit båtbenet . som sitter i tummen typ. så hon gåt omkring med gips den stackarn . julia hade paxat att skriva på gipset först . men se upp tara . för jag är tvåa . hihi .
man kan ju undra vad som ska hända denna lama fredagskväll . jag ska baka pizza till hkn . sen blir det väl kanske ngn film eller så . vet ni nåt som går på tvn ? ska iaf kika in på tvidag och kolla.
vad ska ni göra en fredagskväll som denna ?
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från tara

ok du får skriva två!! jag lovar!!<<<333

2009-02-06 @ 19:43:50
blogg http://shahnavaztara.blogspot.com
från Julia

Let's Dance såklart!!! ;P

2009-02-07 @ 10:13:29
blogg http://belsson.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0