home alone

tjatja!
nu har jag suttit framför datan sen förra inlägget och kollat bloggar. och mamma och bror har fortfarande inte kommit hem än ! hoppas dom hann hämta tulpanerna , annars ligger jag risigt till. vet ngn nåt bra program som går ikväll på tvapparaten? . hah , gammalt ord. jag tänkte faktist ha ngn mer tävling snart, eller kanske en frågestund i bloggen . vad tycker ni ?
men hursomhelst får ni fär tillfället nöja er med det här lilla minitestet (A) .

Jag är kortare än 160cm.[x]
Ibland tycker jag att jag är ful.[x]
Jag blir lätt brun.[ ]
Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.[ ]
Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.[ ]
Jag har en tatuering.[ ]
Jag har haft/har tandställning.[ ]
Jag har glasögon/linser.[ ]
En helt okänd person har sagt att jag är snygg.[x]

Jag har svurit åt mina föräldrar.[x] 
Jag har rymt hemifrån.[ ]
Jag har blivit utslängd hemifrån.[ ]
Mina biologiska föräldrar är ihop.[]
Jag har ett syskon som är under ett år gammal.[ ]
Jag vill ha barn nån dag. [x]
Jag har sagt "lol" i en riktig diskussion [](använder aldrig uttrycket)
 Jag börjar ännu också gråta av Disney filmer.[]
Jag har pissat på mej av skratt.[x ]
Jag har gråtit av skratt.[x]
Jag har limmat fast min hand i något.[ x]


så . nu får ni nöja er för idag . nu kom mamma hem . så ska väl äta och sen försöka hitta på ngt.
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0