Rubrik .

Tjena !
I förmiddgas var jag och mamma på brunch på hard rock . det var skitgott ! vi satt där i två och en halv timme ! från 11.30 till 14.00 . helt otroligt va gott det va där . hihi . bilder kommer, jag kan inte ladda över dom på mammas data, dels för att usbn inte är här, och dels för att hennes data är inte den bästa . så den blir trög om jag börjar lägga in bilder . efter hard rock så gick vi omkring i stan lite . sen klockan tre så tog vi tåget hemåt . vi kom hem ungefär klockan fyra, och sen dess har jag suttit bänkad framför den nya fridatidingen som har kommit . eller , det är typ ngt konstit med prenumerationen , så har fått köpa dom senaste numrena . nu har jag inget att göra . så jag tänkte kika in på shoppingsatjer , för skojs skull , och sen hoppas i duschen .
vad har ni gjort denna söndag ?

jag måste bara säga hur mycket jag saknar linnéa . ni kan läsa om hennes liv i indien, på www.indiskflicka.blogspot.com/ den är läsvärd nu när den är uppdaterad ingen ;) .

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0