From Ellos

Tjohej !
Nu sitter jag och kollar på OC, gör engelskaläxan och ska äta mellis. Sen ska jag kolla lite på Ellos om det finns något snyggt där. P köpte nämligen ett överdag till soffan där, och vi fick en rabbatcheck på 200 kr. Jag och bror ska dela på den. Vilket betyder hundra spänn var. Och jag har hittat en tröja på går för en hundring, en munktröja. Vet inte vilken färg exakt jag ska ha. Men jag funderar på vit-och grårandig. Hursomhlst ser tröjan ut såhär:


























Kanske i en annan färg. Och om jag skulle köpa den så skulle jag köa den som oversize.
Nu kurrar magen hörni. Men jag skriver ett till inlägg senare, efter middan eller så.


Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0