Time goes by

Tjollahopp.
Jag kom hem från skolan klockan halv fyra. La mig i sängen och kollade på OC, kollade på klockan och så är den kvart över åtta. Shit, hur hände det lixom? Aja. Idag på tekniken blev jag och erika inte riktit klara med att kapa allting. Men det visande sig att vi hade fått en bräda för lite. Inte undra på att vi inte fick ihop det .. Aja. Vi får fixa det nästa gång. Orkar inte skriva så mycket om alla lektioner och sånt, ni vet .. Det ämnet, det här hände, sen hade vi det ämnet, inte så intressant, .. Tänkte att det kanske inte skulle vara det roligaste för er att läsa om. Hihi, jag är på bättringsväg här på bloggen. Och när jag ändå håller på, så undrar jag om ni har några önskemål på några dagens eller bara önskemål förövrigt ? Skriv gärna. Nu ska jag se hur det blir med middag, sen om jag hinner ska jag ladda över musik till mobilen. Antagligen bloggar jag inte så mkr mer idag. Orkar inte. Är ganska deprimerad. Jag skulle ha slängt in ett inlägg när jag kom hem också. Men närverket funkade inte, så jag var tvungen att vänta tills pappa kom hem. Hursomhelst. Idag på vägen hem med Tara, Julia och Johanna, så halka jag på isen (precis efter den stolta stunden att jag hade lyckats - trodde jag ) och landade på svanskotan. Nu känns det som om något är brutet eller så. Eller, kan man bryta svanskotan ? Aah, jag vet inte. Men det gör skitont ! Kan knappt lyfta benen. Jag har bara legat ner hela eftermiddan och inte riktit kännt av det. Men det gör fortfarande ont. Suck. svenskaboken väntar.

Kommentarer & tankat
från Erika

Du skrev Erik, istället för Erika ! :( <3

haha !

2009-02-15 @ 17:25:15
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0