12 dagar kvar

hejsaan !
jag kom hem för ungefär en halvtimme sen . kanske mer . aja . vi slutade klcokan tre för att vi inte hade nån musik . jag sprang omkring en halvtimme och letade efter clara . det var därför jag inte kom hem förens en halvtimme sen . inget speciellt har hänt idag. ganska lång dag faktiist. jag är ganska så trött . fast int lika mycket träningsverk idag som jag trodde att jag skulle ha . magen skriker så jag tänkte försöka få i mig nåt, och sen läsa om jag kunde drömma . det går lite segt med den . det kan ju också bero på att jag läser som en efterbliven snigel . hih . sen har jag lovat att fixa en design åt en bloggerska som ville ha hjälp . nämligen http://nathahalie.blogg.se/ . vi får se hur slutresultatet blir . sen har vi ngr läxor tills imorron . och om jag hinner ska jag se på camp rock , som sanna föreslog . jag har inte särr den . men är den bra ? hon säger att den liknar high school musical en aning. aja . vi får se . som ni ser har jag kvällen fullspäckad med grejer . i helgen ska jag spela match . inte mer med det . nu har jag snart ingen känsel i magen längre. bäst att jag får i mig nåt så fort som möjligt .
jag bloggar mer senare .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Anonym

vart ligger Romme?

2009-01-15 @ 19:14:28
från sandra

vart ligger Romme?

2009-01-15 @ 19:15:21
från Anonym

vart ligger Romme?

2009-01-15 @ 19:16:00
från tara

ja fick reda på din blogg från emmas. så nu ska ja följa den!!:):)

2009-01-15 @ 19:18:52

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0