plugg ..

hallu !!
det var ett tag sen . men vet ni vad jag har märkt ? att om jag saktar ner tempot lite så hinner folk med att kommentera och läsa mer . så jag kör lite saktare . somsagt var jag och klippte mig i lördags . jag gick ut från frisörn ganska nöjd . men när jag kom hem så såg det inte alls ut så som det gjort . jag såg seriöst ut som en blandning mellan anna ternheim och björn , nivet åttitalssnubben från abba . fast jag tror jag bara måste vänja mig , eftersom jag blivit så bekväm med bara vanligt långt och utsläppt . nog om det . jag vet att jag skulle lägga in bilder , men jag har inte orkat . men jag lägger ut bilder på ngr grejer snart . igår var det årets första träning som gällde . kul ! men kallt .heh . när jag kom hem igen så låg det en plastpåse med vattenballonger på bordet som pappa tydligen hade hittat . hah , jag passade på att snabba åt mig som eftersom dom är roliga att ha till sommarn . han hade också köpt en träningscykel som vi alla har missbrukat . jag kände mig duktig och passade på att ta en nyttig bärsmoothie. jag älskar det . skulle lungt kunna börja dricka de istället för att äta glass. jo, så tror jag nog jag ska göra under detta år . jag har inte ätit någon mellis . så jag kanske mixar till en när jag skrivit klart det här inlägget . btw tror jag inte att jag kmr skriva nåt mer inlägg ikväll , eftersom jag har prov på torsdag , svenska tills på torsdag, matte tills på fredag och tills imorrn äre engelska och franska . så japp . jag MÅSTE plugga på .. snart (a) . först tänkte jag berätta om dagen . åkte till skolan , hade svenska , idrott och so . no dig deal .. sen hade vi lunch . helt okej . sen så hade vi håltimme i två timmar . eller, skulle haft . sen så övertalade vi vår mentor att vi skulle ha EQ tolv så kunde vi gå hem ist för att vänta två timmar och ha EQ och sen åka hem . så vi slutade halv ett ngt sånt . jag , emma , helena , alma , lovisa , sanna och evangeline han med tåget och åkte till tbc där vi tappa bort varran . iaf , jag köpte ett par skor på rean för 99 kr , och en mousse
för 29 . nu måste jag plugga .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Nathalie

Jag skulle jättegärna vilja ha hjälp med min blogg.. Tar du betalt?

2009-01-12 @ 21:04:50
blogg http://nathahalie.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0