9 dagar kvar

god morron.
jag vaknade för em halvtimme sen kanske . jag har prcis ätit frukost och nu kollar jag på OC . hade tänk att kolla på mer bilder snart också, kanske läsa. klocan tre så ska jag sela match . inte så intressant. men kul ! jag har inte spelat match länge. vet ni ? nu är det 9 dagar kvar tills vi är i romme. fy fasikn vad jag längtar asså ! defenitivt årets höjdpunkt . nån som sammtycker ? det va så sjukt kul förra året , hela resan dit  satt killarna i sjuan - dom som går i åttan nu - och sjöng på meodin från unibet reklamen ; unibet , tjalalalala , unibet , tjaalalalalala ... hih . och på vägen hem hade dom hyrt filmen grease åt oss . så alla satt och sjöng med ! det va skitkul . sen måste jag avslöja en hemlis . jag oh lovisa hade gelehjärtan med oss . men när bussen bromasade så flög dom ner på golvet , njihi . så vi ick och gav dom till danne . haha  sucker ! nu ska jag försöka byta filtyp på mina hders , till jpg . vi får se hur det går :P . jag bloggar mer snart . men jag vill faktist veta nu , vad vill ni läsa om i bloggen ? snälla , låt mig få veta . baa för att göra det så roligt som möjligt för er läsare . tävlingen är ju som sagt igång . så fortsätt kommentera !!  
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Emma

jag samtycker såklart!! Längtar asmycket!

är det verkligen bara 9 dagar kvar nu ?! =)

ska du käka hamburgare eller pasta där borta ?

2009-01-18 @ 13:17:49
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0