ångest och farligt tråkig humor.

tjalala på er !
har precis ätit middag och kollar på let's dance . inte så intressant . har hunnit läsa lite ur "om jag kunde drömma" , den börjar bli bättre nu faktist . jag skulle ha pluggat SO hela helgen eftersom jag har fullt upp med annat . men nopp . den blev kvarglömd i skåpet . bad pappa svänga förbi och hämta det på vägen hem , men det var redan låst . tror knappast det är öppet i helgen , assså åååh ! om det är nåt som jag vet att jag borde göra , eller måste göra snart , så kan jag inte koncentrera mig på nåt annat . så jag sitter med en klimp i magen och vill inte göra något jag inte borde, eftersom läxan inte är gjord . men asså ååh . det är ju fredag . suck , inte mer med det . nu är nog reklamen slut . fast det verkar inte så kul . läser nog lite mer istället och kollar bara på röstningen . men juste ja , vet nån om man kan hitta boken "samhälle idag 7-9" nånstans på nätet ? jag har letat lite men men .. vi har NO prov om ngr veckor . vet inte exakt när . vi har engelska också . och franska. och en massor annat sa hinnas med också . asså jag måste verkligen börja plugga lite mer . aja . nu vill jag inte tänka nå mer på det . imorron ska jag klippa mig . har klipptid i tbc klockan ett . efter det så ska jag se om skolan nu är öppen . troligtvis inte . menmen , isf kan jag inte göra mer . men pappa får hjälpa mig med det . han jobbar med lag & rätt . kanske inte exakt samma fakta som i boken . men vi ska bara kunna grundläggande ändå . typ norm , lag, regel, påföljd, hur en rättegång ser ut och så va de ngt mer . men typ häktning som jag inte minns , så skulle vi också kunna en massa lagar . exakt vilka vet jag inte . jag längtar lite tills fotbollen börjar faktist . första träningen är på söndag . det känns som om min komdis bara sjunker och sjunker . när det blir ljusare ute ska jag börja jogga runt vallentunasjön som jag gjorde förra sommarn . det va så skönt att lixom vara ute och jogga på kvällen när det är svalt och ljust, men mp3 och lixom kunna tänka över saker & ting . lixom komma bort från allting lite . jag väntar bara på sommarn ..
jag kanske borde berätta lite om idag . hmm , började med engelska . inget speciellt , sen matte , franska - suck och sen hade vi kör . det var verkligen jättepinsamt. för vi håller lixom på med latinamerikansk musik ( jag vet , booring ) , och då skulle typ alla dansa salsa . så då bad han mig visa hur man gjorde . och asså guud va pinsamt . eftersom jag har fobi av sånt . när lixom alla står och stirrar .. men elin va så snäll och hjälpte mig . det gick väl bra . efter det så hade vi iaf NO . asså helena lillieroth .. herregud man kan ha ! vi kmr in till NOn med vårt nya nyårslöfte vi ska ha tsm , att lyssna på NOn , jag vet vad ni tänker : "lycka till .. ?" . tss . men iallafall . helena har kul med evangelines touchpennor och börjar klottra med SVART touchpenna på min haka . medans jag var så duktig och antecknade fyra sidor när jakob hade genomgång. vilket jag tkr är bra . helena börjar ta mina grejer. evangeline påpekar att jag är svart på hakan . så jag går till kranen och försöker tvätta bort det . jag blöter händerna när jag ändå håller på, och skvätter på helena som lite skämthämd. då bara tacklar hon omkull min stol och i nästan sekund ligger man på golvet och asgarvar medans alla sitter knäpptysta och stirrar . hahaha . sen påpekar jag för jakob att helena hade mobil , för att va småtaskig tbx . haha , mitt sätt för att visa att jag tkr om ngn ;) . jakob ba : aa , kanske de . men jag såg inte det .
lixom vem säger så ? . hon har mobil , och välter undan min stol. och så tkr han att JAG borde få inskrivning . haha , i slutändan så fick ingen av oss det . men efter lektiolnen så får man höra fårn flera håll : "varför puttade du undan helenas stol på NOn ? " haha . nog om det . vi hade kul . sen hade vi bild och sen slutade vi klockan tre . bussresan hem blev med sällskap av oscar och sanna . japp . inte så jätte intressant dag . men guess what ? mitt busskort har kommit . jiepppi ! haha . så jobbigt att smsa och åka på remsa . 
nu är det äntligen helg så jag kan sova riktit bra .  
aja . nu ska jag somsagt läsa . men ögonlocken väger flera ton känns det som . dom vill bara påverkas av dragningskraften . hahah . japp . trötter .
aja . nu må¨ste jag nog sluta skriva . reklamen har väl säkert börjat igen ?
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Anonym

vilket långt inlägg

2009-01-15 @ 19:51:53

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0