besviken .

hejsan !
närverket har varit nere hela dan . blev ganska besviken eftersom jag hade planerat att skriva tusen blogginlägg , som tidsfördriv till denns trista städ dag . suck . jag är verkligen inte på humöret att skriva mkt eller hitta på ngt . men jag lägger in en dagens varjefall ..

Dagens humör:  arg på allt och alla
Dagens motto: sucks to be me
Dagens frisyr:  morronfrillan
Dagens smink:  osminkad
Dagens outfit:  mjukiskläder
Dagens händelse: svek
Dagens planer:  städning , men ikväll ska jag bara läsa typ ,
Dagens vill ha:  lycka
Dagens saknad:  Linnéa och amanda !
Dagens finaste:  ingenting
Dagens måste:  städa
Dagens middag: klyftpotatis , kött och kokta grönsaker.
Dagens sämsta: allt idag har varit dåligt
Dagens humor: bortblåst

japp . som ni ser har det varit en skitdag. jag kan inte minnas senast jag mådde såhär.
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från erika

SV: Ja det är den säkert, första produkten där ifrån som jag har ;)

2009-01-17 @ 21:13:22
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0