dagens

hejsan !
nu har jag läst och fixat en del grejer . så jag tänke att jag skulle lägga in en dagens . blir det bra ?

Dagens humör:  trött , hungrig och stressad
Dagens frisyr:  uppsatt till en början, men blev övertalad att ha utsläppt .
Dagens smink:  dream matte mouse
Dagens outfit:  mjukisar , grått linne , svart pumakofta och till de , svarta skor .
Dagens händelse: bloggen fyller två månader
Dagens planer:  vila
Dagens vill ha:  värme
Dagens saknad:  Linnéa .
Dagens finaste:  rakels nya frissa
Dagens måste:  läsa minst hundra sidor ur om jag kunde drömma
Dagens lunch: alt. : blodpudding, potatisbullar , fil eller bolganeis.
Dagens sämsta: lång dag
Dagens humor: min och emmas äger ju .. haha .


så , jag tänkte att jag kanske ska lägga in en sån varje dag . det tar lixom inte alls lång tid . nu ska jag fortsätta läsa .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från mikaela

Här kommer min logg XD, försöker läsa din varje dag <3

2009-01-15 @ 19:07:58
blogg http://miklalea.blogg.se/
från Anonym

använder du dream matte mousse. är det bra?

2009-01-15 @ 19:13:39

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0