Datalektion

hej allesammans .
just nu sitter jag framför kurts data som har storbildsskärm så alla ser vad jag skriver jst nu . men hörni ! ni kan ju ändå besöka min blogg . haha :P . jahapp . inte så mkt intressant . vill ni veta nåt superroligt ? jag tänkte väl det , natten innan romme så sussar jag över hos erika . emma kanske hänger på , så åker vi dit tsm sex på morronen i en buss proppad med dom närmsta. det ska bli sjukt kl . jag kan börja med en nedräkning till romme . och nu är det den 13 januari, och alltså är det 17 kvar . jag var tidig att boka , så förhoppningsvis kommer jag ganska bra könummer till uthyrningen . dom flesta jag ska åka med har redan skidor . menmen , dom kanske tar efter klasslistor ? men kurt vill att jag ska hälsa att han äger alla på carving. hhaa ( not ) . det blir väl upp till bevis . kurt sa nyss att en lärare på vår skola ska va med i expedition robinsson. coolt ! kerstin fröblom heter hon . det ska bli kul ! emma och jag ska ta bussen som går 17 över . så jag ska varva ner inlägget nu . kurt glömde min glass.  suck ! hur går det med minnet gamle vän ? lägger ut en bild innan vi springer iväg till bussen . lägger förresten in bilden senare . nu MÅSTE vi skynda oss
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från hanna

kurt är rolig han :D

2009-01-13 @ 16:41:40
blogg http://hhkermark.blogg.se/
från Emma

hehe, vi hade ju fett kul på datan jöh!

Kerstin Fröblom, hehe. (remember??) :-P

2009-01-13 @ 17:53:03
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0