en misslyckad badkarshistoria .

hejsaan !
ni vet det där skubadet jag nämde ? det blev katastrof ! okej . så här gick det till . min bror skulle res badkaret. då tänke jag att jag kunde passa på när det var nyrensat. s jag tappd up badkaret . fixa iordni med ljus och krämer , skum osv. när jag skrivit inlägget och går in ill badet , så är det smuts det . jag bli skitsur . jag tar ut vattnet . sen så fyller jag upp det igen . den här gången kommer det inte ut smuts . men . när jag klickar på bubbelknappen så sprutar det ut smuts . det såg typ ut som bark . men asså vi har inte använt badkaret på typ ett helt år . det var mest mamma som brukade använda det . suck . ivarjefall så släpper jag ut vattnet igen , och sen börjar rensa . eftersom min brorsa slarvat med det som vanligt. sen så tappar jag upp nytt vatten. när det är uppfyllt tänder jag ljusen och lägger i skummet . ååh.- äntligen lixom . men vet ni vad mina fötter träffades av när jag skulle gå ner i badkaret ? kallt vatten ! allt varmvatten var slut ! fatta vad sur man blir . när man hållt på med det i två timmar . helt i onödan . lixmo när jag har packing jag måste göra , och prov imorron . suck . men imorron innan jag åker till mamma så SKA jag bada . nu kom min brorsa hem från sin träning och surar för att det inte finns varmvatten . det skulle inte ha hänt om man hade rensat badet som han skulle ha gjort . ååh ! jag irriterar mig på folk som bara gör det lätt för sig och sen klagar . men nu så sitter jag här med en pyttskål godis . bror skulle åka och köpa åt alla. så hur kunde man motstå ? men det posetiva är att jag gav bort halva att mitt hekto som jag fick . men jag tror att istället för att äta glass så ska jag dricka smoothie . och har nån något tips om va man kan äta istället för godis ? har hört om naturgodis . men vad är det ? jag får titta lite nogare i det där.  nu är jag så trött , och på så dåligt humor att jag ska lägga mig och kolla på OC . så bilder och headers kommer senare , men jag tänkte kanske installera nåt program på min data . istället för att lagra upp pappas lilla laptop . vad brukar ni använda ? paint , photoshop ? vilket program rekomenderas ? . nu ska jag försöka komma till sängs tidigt . imorron är det ingen sjusovning som gäller.
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Emma

Hej du Lucy! <3

Naturgodis är som nötter, eller torkade frukter. Faktiskt väldigt gott. Men inte så mycket nyttigare än godis. Tyvärr.. :(

2009-01-19 @ 16:20:06
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/
från Emma

hej lucy

2009-01-20 @ 21:02:14
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/
från Marielle

Hej!

Jag kikar in hos dig för att jag vet att du älskar tävlingar. Hos mig kan du just nu vinna sjukt bra priser genom att gissa bilden. :-)

2009-01-21 @ 12:04:03
blogg http://marielletorgersson.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0