förlååt

hejsaan !
ja vaknade för typ en timme sen . jag har försökt blogga sen dess, men det ha inte funkat . men nu illslut så kom jag in. nu är jag helt utsvulten , så jag ska äta frukost nu . sen bloggar jag mer . det lovar jag . det blev ett kort inlägg , eftersom jag måste få i mig nånting !
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Emma

blogga så mycket som du kan, det gör inget att du inte bloggade på en timme.

sen la typ nätverket ner idag också för mig.. gjorde det det för dig med ?? (:

2009-01-17 @ 15:54:01
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/
från erika

Lucy, ska du spela math imorgon elr ? (:

2009-01-17 @ 16:46:06
blogg http://eejrika.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0