första skoldagen

hejsan ,  
idag började skolan . jag gick upp lite för sent imorde . men bussen va sen pågrund av snö ändå . satt jag klarade mig . kom till skolan i tid iaf . vi började med tråkig teknik . vi skulle teckna 3D-figurer från olika vnklar . det var ganska kul för att vara teknik lixom . sen hade vi so . vi snackade om kriget i gaza . sen hade vi tråkigt nog franska . suck . men vi ska bara ha åsa två veckor till . YES ! sen får vi äntligen ha en bra lärare igen ! sen hade vi lunch . det blev makaroner och köttbullar . det smakade konstit .. aja . sen så hade jag glömt kläder till indrotten . bra jobbat av mig där . så jag och tara satt och kolla på medans alla gjorde bort dig och såg roliga ut . haha , så ska jag inte säga . nej . men när det om upp "byssan lull" i teknoversion . haha . tara jag kmr aldrig glömma den dära micheal jacksson grejen .
sen hade vi svenska . och äntligen så hade "om jag kunde drömma" kommit in till biblan . jag nappade åt mig den direkt och började läsa . den va inte så bra som jag trott . den var lite seg lixom . men alla jag känner som har läst den säger att det blir spännande vid sidan 200 eller något  . men nopp . jag ska inte ge upp hih . vi fick våra elevböcker på svenskan också . blåa och fula .. suck . dom ska ju va röda ? . samma färg som snabelB-t . för er som inte vet så är Bergtorps märke , eller vad man ska säga. som ett snabel B . ni vet @ ? . fast med B ist .  aja . jag tkr dom blåa va hemska . fast typ alla har varit ganska dåliga . lixom : chockrosa , mörkgula , orange och nu blå . hm .. aja . sen slutade vi . jag åkte buss med helena , alma , malin denise och astrid . jag blandade ihop helena med en främling som jag börja dra i och lixa putta framåt där malin satt . sen tog främlingens kompis tag i främlingen och drog henne åt sitt håll . DÅ upptäckte jag att det inte va helena . haha . såå pinsamt . fast denise missförstånd var ju faan bäst ändå ..

M: kolla lucy vilka konstiga brillor den där snubben har ..
L: mhm , .. tss ..
D: vad ? vad ?
L: asså , ser du den där killen ?
D: mh ..
L: .. kolla hans gladögon.
D. aa .. jag tror att han är blind .
L: aa ,iförsig , kanske det .
D: jag tror att han är blind ! ( hon sa de lite högre )
L: Ja . kanske .
D: ( viskar i mitt öra ) asså . suck , det där killen är nog blind. det är därför han har sånna glasögon !?
L: suck .. Denise ?

hahaha . asså raring . du är såå sööt . nu sitter jag här och äter mellis . ska snart läsa lite ur "om jag kunde drömma" . eller . nu börjar top model . så "om jag kunde drömma" får skjutas upp lite . haha . nu börjar det . så hejdå !
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Ellen

Jag älskar din header Lucy! <33

2009-01-07 @ 16:56:45
blogg http://lillburken.blogg.se/
från Denise

Haha! Ojdå ... (a)



älskar dig Lucy

2009-01-07 @ 18:05:24
blogg http://denisecolbraand.blogg.se/
från Emma

haha , rolig pratstund du o denise verkade ha, haha (a) :-D

fatta typ inget på tekniken .. :-)

2009-01-07 @ 18:19:45
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0