fredag

hej !
idag vaknade jag omkring halv två och tvingade mig upp ur sängen . jag måste vrida tillbaka dygnet nu innan skolan och så . jag vet inte vad jag ska skriva eftersom jag bara har legat inne och såsat och inte gjort ngt hela dan . så det fick bli ett kort inlägg . imrn kanske jah skulle va med clara. vi får se hur det blir . annars ska jag försöka se om typ erika eller johanna vill göra ngt , eftersom jag inte var umgåtts med dom på evigheter !
det där med bilderna från nyår . asså , det var bara ngr bilder på fyverkerier . int alls ngt intressant . så jag skippar det .
nu ska jag lägga över kontakter till min mobil . jag har fått ett nytt nr : 0766-526772
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0