GOD NATT

tjolahoppsan.
okej . det här får bli det sista inläggetför idag . jag känner att jag missbrukat bloggen en anig för mycket idag. njihi. det blev inte så mycket mer läsning för mig del . men om jag läser hundra sidor varje vecka så hinner jag läsa ut boken innan den ska lämnas tillbaka . det är nämligen omkring 400 sidor i den boken. imorgon är det sovmorgon . åh, faan ! vi har ju engelska till första lektion, suck bra jobbat. ahapp . det blir väl in på glosmashinen nu eller ? äsch , jag pallar inte . det är bara att kolla igen en snabbis innan lektionen imorron . det får funka .
hörni, det är nämligen så att sidomenyn till vänster har blivit konstig . alla länkar har blivit svarta . det är iallafall så för mig .. är det så för er med ? när jag ändå håller på , så ser ni att det står "bloggar" längst ner i menyn. om ni också vill bli länkade så är det bara att hojta till . dock lägger jag bara ut länkar till folk jag känner. imorron så ska jag till täbyc efter skolan och fixa priserna till bloggtävlingen - se inlägget "tävling" - och så ska jag fixa en inflyttnigspresent till cajsa , dom har flyttat in i deras hus och fårr ordning på saker och ting . så imorron ska hon ha en inflyttnigsfest . det betyder att jag inte koommer kunna blogga lika mycket som jag gjorde idag . hehe . men som sagt , misssbruk . njihi . men det är verkligen roligt med blogg , ni som inte har det tipsar jag om det . ville bara ännuu en gång säga att ni som läser är jätteduktiga på att kommentera , jag menar , vad blir det . tio kommentarer idag bara ? det är bra tycker jag . fortsätt så . det gör inget om ni kommenterar anonymt . det är åsikterna som räknas , inte vem det är ifrån. självklart så är det roligt om ni kommenterar gamla inlägg också . hehe , oj . nu blev det lite text här , och jag som bara skulle säga godnatt . hih . nu ska jag se på OC , njihi . som vanligt , yes, i know . ha det bra sålänge.
hårdakramar


Kommentarer & tankat
från Emma

nej men alltså, du som vet hur man fixar design, skriv typ white överralt .. hoppas att du fattar, o att d funkar! :)<3

2009-01-16 @ 16:12:14
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/
från hanna

japp det är så för mig också ! kommentera / kolla gärna min blogg :D

2009-01-16 @ 16:40:30
blogg http://hhkermark.blogg.se/
från hanna

kan du hjälpa mig med min design ?

2009-01-16 @ 16:43:24
blogg http://hhkermark.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0