god natt

heej !
nu är klockan snart halv ett ( 00:26 om man ska va exakt , haha ). ska försöka lägga mig snart . men kan typ inte somna . så jag lägger in ett snabbt inlägg.
asså . jag märkte nyss  att alla länkar i sidomenyn har blivit svarta . det  är väl html som trasslar sig.
förresten .. jag la ju in mitt mobil nummer ? men jag kmr bara ha kvar de tills imrn ( 3:dje ) eftersom jag ska köpa nytt kontantkort .ska skaffa telia för alla i familjen har de , så jag ringer & smsar gratis till hela familjen . ngn annan som har telia ? isf så ringer vi gratis till varran . så skaffa telia clara ! haha . då blir räknigarna lägre ;) . asså min mobil krånglar lite , det kan bero på simkortet . men jag kan inte skicka sms , men jag har pengar . jag kollade saldot . så förlåt till dom som jag messade med och som inte fick svar . och en annan sak som krånglar är kontakterna , jag kan typ bara ha hemnr . eller , dom läggs till som hemnummer . och sen när jag ska ringa så blir det ogiltit nummer eftersom inga hemtelefonnr börjar med 07 och har tio siffror . suck . aja , det löser sig .
som sagt .. nu ska jag försöka vrida tbx dygnet . så jag ska krypa ner nu . men jag är inte ett dugg trött . snarare tvärt om . jag skulle kunna va uppe ngr timmar till minst . men jaja . jag ska försöka . jag sätter väckarklockan på elva iaf så sover jag inte bort hela dan .
var det ngn mer än jag som såg på "dodgeball" som gick på trean ? jag tkr den e bra , såg den förförsta gången i fyran tror jag . ben stiller e typ min och mammas favorit skådespelare . fast hans roll är lite pervers i dodgeball . men har ni sett duplex och natt på museum ? . natt på museeum har ni kanke hört talas om . men duplex kanske inte alla vet . men det är iaf en film som gjordes typ , när jag gick i ettan (?) , dvs väldigt gammal . men den är bra . i filmen så handlar det om nancy kendricks ( drew barrymore ) och alex rose ( ben stiller ) som letar efter ett hus till när dom skaffar familj och så . dom hittar ett ställa . men tanten ( Mrs. Connelly , spelad av Eileen essell )som bor på övervåningen roar sig med att lura och förstöra för paret genom så dom ska vilja flytta ut .
haha . nu blev det värsta baksidan på ett dvd-omslag . hihi . men den är iaf väldigt bra tkr jag . se den !



nu ska jag sussa. känner hur ögonen äntligen börjar ge me sig nu . yes ! haha . och då menar jag inte diskmedlet^ . japp humorn blir sämre . ännu ett tecken på att det är dags för mig att sova .
så gonatt alla som läser .
juste ja ! på tal om läsare ... ( okej . jag ska inte skriva såå mkr mer . ) snälla . kommentera nån gång ! " kanske är det för att det är jullov och folk är bortresta ? kanske för att folk int vet att min blogg rullar på som vanligt igen ? " . icke ! jag har lika hög statestik som förut igen . t.o.m högre . igår hade jag 34 unika besökare men inte en enda kommentar . snälla nån ! jag var seriös förut . om ni inte börjar kommentera så tar jag bort bloggen . det är bara slöseri med tid annars . jag har nite bloggen som ngt tidsfördriv , utan för att ni ska kunna veta lite om mit liv och så . lära känna mig . hålla kontakten , men det verkar inte hjälpa . om syftet och önskemålet inte går igenom . så är det absolut ingen vits med att fortsätta . så snälla . kommentera ! man blir såå motiverad när man har fått ngr kommentarer ! mitt mål till sommarn är att ha minst två kommentarer till varj inlägg . ni måste inte skriva så märkvärdigt om ni inte vill . det är ju ni som läser. så ni kan ju alltid skriva om vad ni vill läsa om ! skriv url-en till eran blogg så kommenterar jag och följer eran blogg .
okej . det kanske inte va så lite jag skrev . haha .
nu SKA jag släcka . godnatt , sov gott och dröm sött .
hårdakramar

Kommentarer & tankat

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0