GOOD night fellas !

tja
nu har jag läst ett tag , och kollat på OC, jag har också hunnit med att titta igenom en maoor av gamla biler , från usa , när vi va små , första födelsedagarna , allt möjligt . det ä'r verkligen jättekul att kolla på gamla bilder . bland det bästa som finns om man är deppig . men lixom , om man kollar för ofta så blir det inte lika roligt . ni fattar ? . men nu blir det dags för mig att säga godnatt . så good night fellas ! . om nätverket funkar bättre imorron så bloggar jag mer. juste ja . länken på my happy ending , funkade tydligen inte . så , här är länken , för er som undrade ..
p.s. fortsätt kommentera hörni ! , även gamla inlägg.
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Julia

haha, då vet vi!!har du bott i USA??

2009-01-18 @ 10:13:59
blogg http://belsson.blogg.se/
från hanna

msn : hanna[email protected] :)

2009-01-18 @ 10:39:16
blogg http://hhkermark.blogg.se/
från Emma

jadå, jag har för mig att du sa att du hade bott i USA, och jag tycker med att det är askul att kolla på gamla bilder. Jag och min kusin satt och kollade på gamla bilder för ett tag sen och vi höll på att skratta ihjäl oss ;) det är väldigt kul :p

2009-01-18 @ 10:49:57
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0