headers

tjolahoppsansa !
herregud va kallt det är ute !? . det borde komma mer snö ! det är ju typ tiotals minusgrader ..
aja , till huvudsaken dårå . jag har blivit lite trött på min design . så jag gjorde ngr stycken headers som jag tänkte ni skulle få rösta mellan . men jag kan inte få in dom till min bogg för de äe pse( en filtyp ) . bajs också . men bara så ni vet så kommer det in headers så fort så möjligt . imorron så skulle jag kanske va med sanna . vi får se , hon har inte svarat på gbt än . nu ska jag fortsätta missbruka OC . fast jag har faktist bara sett ett avsnitt idag . hihi , det är bra för att vara så beroende som jag är . jag gjorde precis en fruktsmoothie med björnbär , jordgubb och banan . min favorit . speciellt på sommaren när det är varmt och så dricker man en iskall hallonsmoothie . hallon och banan är min favorit . men vi hade inga hallon . så det fick bli det här . jag har vräkt i mig de nu så det kmr tyvärr ingen bild . men nån annan gång ? .
ha det bra sålänge
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Linnéa

Om du vill byta fil på headers, så tar du "spara som" & väljer "JPEG" på photoshop, om det nu är det du använder... Då får du in dom på bloggen :) kram

2009-01-06 @ 02:06:35
blogg http://pesons.blogg.se/
från Mikaela

lucy ja hade 33 minusgrader i söndags ^^ <33

2009-01-06 @ 10:22:30
från D E N I S E C O L B R A N D

din design - ME LIKE! ;)

2009-01-06 @ 11:59:55
blogg http://denisecolbraand.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0