hemma igen .

hellu på er !
jag kom typprecis hem från cajsa . det var roligt och det enda vi gjorde va typ att köra singstar i ngr timmar , och sen så ska det låta ngr timmar . jag tog en hel del bilder . och filmade på singstar . men jag fick inte öägga ut dom på bloggen för dom flesta , vilket man måste respektera . så vi får se hur det blir med bilder.  men sålänge så får jag be er att överleva. somsagt är tävlingen igång nu . så kommentera på ;) . nu ska jag kolla på OC . jag har längtat efter att bara få kasta mig i sängen hela dan typ . usch vad trött man kan vara en fredag som denna . imorron är jag hemma hela dan . jag måste städa mitt rum som ser rent ut sagt förskräckligt ut . så jag håller er uppdaterade . jag ska också försöka läsa ur om jag kunde drömma , så jag kommer framåt i boken . men det får bli imorgon . eller , egntligen idag menmen. nu ska jag ta bort sminket .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från Lina

heej Lucy...

det är lina, du vet lina som var hos Cajsa, vi träffades på bussen för några dagar sen. Det är Okej om du lägger ut bilderna. :P

P.s min PA e Linnisch@

2009-01-30 @ 23:44:41

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0