home sweet home

tjaa !
eftersom det är utveckingsamtal hela eftermiddan i skolan , så fick alla sluta omkrig elvasnåret. jag kom hem fö ungefär en alvtimme sen . har satt på maten nu . jag ursäktar för att jag inte bloggade igår. men jag skrev ett inlägg när jag km hem från skolan. men sen så stängdes närverket ner . så inlägget hamnade i utkast . men utan text märkte jag nu . suck. senare idag ska jag ta mig till tbc där vi ska träffa klassen , vi ska nämligen till laserdome . gud va kul det sk bli . vet dock inte vad jag ska ha på mig . hih . ska hinna duscha snart tänkte jag också . och om jag hinner så ska jag försöka fixa lite med headers , typ gå ut och ta foton och sen göra mig en header . men jag har också lovat att fixa lovisas , nathalies och hannas bloggar . så jag proriterar äl deras först . njihi . annars känns det taskit  om det är nån annan som vill ha loggdesign så an man vinna det i min tävling . gå till inlägget 'tävling' för at få veta mer. nu verkar det som om maten är klar . mn jag återkommer hörni ! . p.s. väldigt kul att få så många kommentarer . men jag måste påminna er om att om man skriver samma sak i flera inlägg så gills det ändå som en kommentar . självklart kan man inte skriva anonymt . då bli det svårt att veta vem jag sa ge priset till . fölåt för att det kommer upp symbole när man ska skicka en kommetar . om det är nån som vet hur man får bort det , så skulle det veerkligen underlätta .
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från erika

Haha lucy, våran video ägde ju idag .. nat :D

2009-01-21 @ 20:01:32
blogg http://eejrika.blogg.se/
från erika

Videoblogg ... hosthost

2009-01-21 @ 20:02:36
blogg http://eejrika.blogg.se/
från Emma

det var askul med laserdoom :)

2009-01-21 @ 20:18:37
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/
från Emma

och erika, ska kolla in din blogg nu också .. :)

2009-01-21 @ 20:18:54
blogg http://emmqsdagbok.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0