Match

tjaa !
nu har jag ätit lunch, det blev pasta & onfisk . bara jag som älskar det ? det är såå gott och enkelt att laga. jag har faktist också fixat iordning lite till med rummet . dock har jag in hunnit läsa . fyfy på mig . om en kvart så ska jag få sjuss av pappa till matchen . det ska bli kul . men nu måste jag sätta upp håret . har redan bytt om till matchstället. sitter och lyssnar p the voie . 105.9 , not so intressting  .. ? men numåste jag snabba mig . me jag kan läggain n dagens varjefall . så här komer den  ..

Dagens humör:  pigg
Dagens frisyr:  utsläppt 
Dagens outfit:  matchstället
Dagens händelse: match
Dagens planer:  suck , match faller in här också
Dagens vill ha:  Romme!
Dagens saknad:  Linnéa och amanda har ockuperat den här platsen
Dagens finaste:  my room :).
Dagens måste:  packa ch plugga
Dagens lunch: pasta & tonfisk
Dagens sämsta: plugg
Dagens humor: trög


så det var det . nu måste jag skynda mig asså ! men ag bloggar mer nä jag kommer he . förmodligen komme det bilder då också . 
hårdakramar

Kommentarer & tankat
från helena

2009-01-18 @ 18:36:22
från Anonym

2009-01-18 @ 19:24:31
blogg http://elinanimmer.blogg.se/

här kan du skriva hur mycket du vill om bloggen , tips & åsikter.

vad heter du ? (om du vill så får du vara anomyn)
klicka här vill du att jag ska spara dina uppgifter så du slipper fylla i igen nästa gång. br />
e-post (det är bara jag som ser den.)

har du blogg eller hemsida ? skriv ner din url så besöker jag

så . nu är det frittfram för dig att skriva tusen saker till mig.

Trackback
RSS 2.0